سرپرست استانداری گلستان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان؛
آمار دقیق و مقایسه ای در اجرای برنامه های پیشگیری از مواد مخدر موثر است

سرپرست استانداری گلستان با بیان اهمیت آمار نرخ شیوع ، میزان مصرف مواد مخدر و تعداد معتادین استان، اظهار کرد: آمار دقیق و مقایسه ای در حوزه اعتیاد استان در اجرای برنامه های مقابله ای و پیشگیرانه از مواد مخدر موثر است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ مهندس میرمحمد غراوی صبح امروز یکشنبه 29 اردیبهشت در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، تصریح کرد: وجود آمار دقیق در آسیب شناسی و برنامه ریزی دقیق تاثیرگذار است و البته باید کانون های مواد مخدر در شهرستان شناسایی شوند.
وی افزود: کشفیات نیروی انتظامی نشان دهنده جدیت این نهاد خدمت گذار در راستای مقابله با مواد مخدر دارد.
وی یادآور شد: با توجه به مسائلی که در زمینه اعتبارات وجود دارد باید دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای تعهدات خود در زمینه پیشگیری از اعتیاد و اقدامات مقابله ای و فرهنگی عمل نمایند.
سرپرست استانداری گلستان با اشاره به اعتبارات و اختیاراتی که در حوزه اداره کل امور اجتماعی استانداری قرار دارد، گفت: باید از این اعتبارات در زمینه طرح های قدرتمند پژوهشی استفاده شود و از این طریق راههای مناسب فرهنگی و اجتماعی به شورای هماهنگی و دستگاه های مرتبط ارائه شود.
غراوی ادامه داد: تلاش ما به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی در استان است و باید تلاش کنیم با اجرای برنامه های فرهنگی و اقدامات مقابله از شیوع اعتیاد در جامعه پیشگیری کنیم.
لازم به ذکر است در ابتدای نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان روحانی فر دبیر این شورا ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته ، گفت: یکم تا ششم تیر ماه هفته مبارزه با مواد مخدر است و تلاش داریم طی این هفته ضمن ارائه دستاورهای 40 ساله نظام در این حوزه و اجرای برنامه های فرهنگی و پیشگیرانه ، یادواره 83 شهید مبارزه با مواد مخدر استان را برگزار کنیم.
همچنین در این جلسه ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی، حسینی فرماندار آزادشهر، گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش و سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان گزارشی از اقدامات فرهنگی، پیشگیرانه و مقابله دستگاه های مطبوع خود ارائه کردند و پیرامون آن تبادل نظر صورت گرفت.

  29 اردیبهشت 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62084
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام