مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان عنوان کرد:
سیل زدگان حاشیه گنبد کاووس امکان دریافت وام ندارند

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: از زمان وقوع سیل تا کنون، سیل زدگان حاشیه نشین گنبد کاووس امکان دریافت وام تعمیر مسکن را پیدا نکرده اند.
به گزاش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، علی برزمینی در بازدید از مناطق حاشیه نشین سیل زده گنبد کاووس اظهار کرد: این سیل زدگان به دلیل نداشتن سند و زندگی در حاشیه شهر، از دریافت وام تعمیر مسکن یا وام بلاعوض بی بهره مانده اند.
وی افزود: تعدادی از این سیل زدگان که تحت نظر کمیته امداد هستند توانسته اند مقداری لوازم خانگی دریافت کنند، اما تعداد دیگری که تحت حمایت نهادهای حمایتی نیستند با مشکلات زیادی روبرو  هستند.
برزمینی ادامه داد: در گفتگو با تعداد زیادی از افاغنه سیل زده ساکن در حاشیه شهر گنبد کاووس نیزمشخص شد که کمک های زیادی دریافت نکرده اند و در وضعیت نامطلوبی قرار دارند.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: با توجه به اینکه منازل مسکونی در حاشیه شهر گنبد بدون سند و اقدامات قانونی ساخته شده اند، لذا پس از سیل بانک ها به دلیل فقدان سند این منازل، امکان پرداخت وام به سیل زدگان حاشیه شهر را ندارند و مسئولان باید برای رفع مشکلات این افراد نیز تدابیر دیگری بیندیشند.
به گفته برزمینی رها کردن این سیل زدگان بدون ارائه وام های ساخت و ساز و یا بلاعوض در این وضعیت نگران کننده است و امید داریم تا با رایزنی دستگاه های اجرائی راهی برای برون رفت سیل زدگان حاشیه گنبد کاووس ازاین وضع پیدا شود تا آن ها نیز بتوانند به زندگی خود سرو سامانی بدهند.

  14 خرداد 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62231
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام