برای نخستین بار در گلستان
همایش مدل آموزشی «کیو سی تی» ویژه کودکان و نوجوانان در گلستان برگزار می شود

همایش رایگان معرفی جدیدترین مدل آموزشی تحت عنوان  «کیوسیتی» ویژه مهارت آموزی کودکان و نوجوانان  در گرگان برگزار می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، همایش معرفی جدیدترین مدل آموزشی تحت عنوان  «کیوسیتی» ویژه مهارت آموزی کودکان و نوجوانان  در گرگان برگزار می شود.

دکتر نبی بستان، متخصص روانشناسی و استادیار دانشگاه، مبتکر و مدرس این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) اظهار کرد: این مدل آموزشی برای نخستین بار در ایران پایلوت و اجرایی شده است، برای شروع کار استان کرمانشاه انتخاب و مدت هشت ماه این مدل آموزشی در این استان هنجاریابی شده است.
وی افزود: 35 مرکز و نمایندگی در این استان افتتاح و حدود سه هزار نفر از این آموزش ها بهره مند شده اند.


بستان ادامه داد:این دوره آموزشی با تاکید بر مهارت های اجتماعی، هوش هیجانی، تمرکز و توجه، خلاقیت و رفتارهای شهروندی که ریشه همه آن ها ارتقای مهارت های زندگی و اجتماعی به ویژه اعتماد به نفس است، ویژه کودکان و نوجوانان سه تا 18 سال طراحی شده است.
وی ادامه داد: تاکنون هفت استان در کشور مجوز برگزاری این دوره های آموزشی را دریافت کردند و گلستان دومین استانی است که این دوره در آن معرفی می شود.

بستان ادامه داد: 14 نفر از کارشناسان ارشد مشاوره و روانشناسی گلستانی در دوره های مربی گری ما شرکت کرده اند و آماده ارائه آموزش کیو سی تی هستند.

وی افزود: همایش معرفی این دوره روز شنبه 22 تیرماه در گرگان برگزار می شود و این همایش شامل سخنرانی علمی با عنوان نقش والدین در برنامه ریزی اوقات فراغت و اهمیت فرزند پروری به شیوه کیو سی تی خواهند بود.

راضیه فتحی، نماینده دوره های آموزشی کیو سی تی در گلستان هم با اشاره به برگزاری همایش معرفی این دوره آموزشی در گرگان اظهار کرد :این همایش روز شنبه 22 تیرماه از ساعت 18 الی 20 در محل سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی با حضور تعدادی از مسئولان استانی و عموم شهروندان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نمایندگی دوره آموزشی کیو سی تی در گلستان در شهرستان های گرگان، کردکوی، آزادشهر، گالیکش، آق قلا، علی آباد، گنبدکاووس، مینودشت برپا شده و این دوره آموزشی به زودی در تمام شهرستان های استان برگزار می شود.

فتحی ادامه داد: مربی های ما از مشاوران و روانشناسان کارشناس ارشد آموزش دیده وحرفه ای هستند. کلاس ها فصل بندی و سن بندی هستند و در پایان دوره مدرک اعطا می شود.

وی تصریح کرد: در این دوره های آموزشی هدف ما تغییر عادات و رفتارهای نادرست کودکان بوده و لازم به ذکر است هر کلاس یک معلم آموزشگر و یک معلم تسهیل گر دارد و تمام نکات رفتاری بچه ها از زمان ورود به کلاس و خروج ثبت و بررسی می شود.

فتحی اظهار کرد: حضور در این همایش برای عموم شهروندان رایگان است.

  20 تیر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62474
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام