مدیرکل بهزیستی گلستان:
بیش از14 هزار معتاد گلستانی از خدمات مراکز ترک اعتیاد بهزیستی بهره بردند

ابراهیم غفاری

 

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: 14 هزار معتاد گلستانی از خدمات مراکز ترک اعتیاد بهزیستی بهره بردند.

 

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، ابراهیم غفاری در نشست خبری با اصحاب رسانه که روز شنبه به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، اظهارکرد: حدود صد مرکز روزانه و شبانه روزی برای خدمات به معتادان ایجاد شده و بیش از 14 هزار معتاد از این مراکز خدمات دریافت کرده اند.

وی افزود: حدود 85مرکز مشاوره در سطح استان وجود دارد و سال گذشته 31 هزار نفر از خدمات روان شناختی بهره برده اند.

غفاری ادامه داد: 84 هزار کودک سه تا 5 سال گلستانی در 14 مرکز غربالگری بینایی شده اند، همچنین در بخش شنوایی 41 هزار و 360 کودک در 18 مرکز غربالگری شده اند که از این تعداد 51 مورد دارای مشکل و 15 نفر برای کاشت حلزون معرفی شده اند.

مدیرکل بهزیستی گلستان از فعالیت  بهزیستی استان در چهار حوزه مهد کودک، زنان سرپرست خانوار، فرزندان بدسرپرست و بی سرپرست و آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: در حوزه کودکان بدسرپرست ۲۸ مرکز در استان فعالیت می‌کنند که ۲۷۱ کودک در این مراکز نگهداری می‌شوند  و 300 کودک هم درون خانواده ها تحت پوشش هستند.

غفاری بابیان اینکه 51 هزار خانوار از معلولان تحت پوشش بهزیستی استان گلستان قرار دارند که که حدود 150 هزار نفر را شامل می‎شوند، افزود: از این تعداد 20 هزار معلول جسمی و حرکتی، 11 هزار معلول ذهنی، 15 هزار معلول بینایی و شنوایی و پنج هزار اعصاب و روان هستند.

  22 تیر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62477
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام