استاندار گلستان اعلام کرد:
دریچه های خروجی اصلی سد وشمگیر تا سه ماه آینده تعمیر می شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/5/18/10370856_152.jpg

استاندار گلستان از تعمیر دریچه های خروجی اصلی سد وشمگیر تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: دو دریچه اضطراری سد وشمگیر برای تعمیر نیاز به مبلغ حداقلی دارد که در هفته آینده این مبلغ تامین خواهد شد و مدیران مربوطه تعهد کردند در صورت تامین این مبلغ تا سه ماه آینده به صورت کامل این دریچه ها تعمیر و به بهره برداری برسد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، دکتر هادی حق شناس صبح امروز جمعه ۱۸ مرداد در بازدید از سد وشمگیر در شهرستان آق قلا، افزود: سد وشمگیر دارای چهار دریچه در خروجی اصلی است که دو دریچه اصلی از سال های قبل در حال تعمیر هستند که به نظر می رسد آخرین روزهای تعمیر آن است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در سیل اخیر وجود داشت ان بود که بخشی از مخزن سدها پرشده بود و دریچه ها هم باز نمی شد، البته اگر دریچه ها هم باز می شد حجم آب زیاد بود و این تخریب ها وجود داشت.
دکتر حق شناس اظهار کرد: پس از تعمیر دریچه های سد، زمین های کشاورزی پایین دست نیز به راحتی به آب دسترسی پیدا می کنند.
گفتنی است، استاندار گلستان طی این بازدید R1, R2, R3 , R4 و کاسه اصلی و دریچه های سد وشمگیر در شهرستان آق قلا را از نزدیک مشاهده کرد.

  18 مرداد 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62592
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام