استاندار گلستان در دیدار با انجمن خیرین مسکن ساز استان ؛
با هدف گذاری مشخص می توان هزینه ساخت مسکن برای محرومان را کاهش داد

استاندار گلستان با تاکید بر ارزش اقدامات خیرخواهانه برای محرومین اظهار کرد:با هدف گذاری مشخص می توان هزینه ساخت مسکن برای محرومان را کاهش داد و روند برخورداری آنان از مسکن ارزان قیمت را سرعت بخشید.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، دکتر هادی حق شناس ظهر امروز پنج شنبه 7 شهریور 98 در دیدار با انجمن خیرین مسکن ساز استان ، تصریح کرد: قانون اساسی تکالیفی را برای ساخت خانه اقشار آسیب پذیر جامعه تعیین کرده است و با ید تلاش کنیم هزینه ایجاد مسکن برای محرومان را کاهش دهیم.

وی افزود: خیرین مسکن ساز باید برای هر سال هدف گذاری مشخصی داشته باشند تا بتوانند بر اساس آن حمایت های لازم را از دستگاه های دولتی و بخش خصوصی جذب نمایند.

لازم به ذکر است در این دیدار اعضای انجمن خیرین مسکن ساز استان نقطه نظرات خود را با استاندار گلستان جهت توزیع فعالیت های خود درمیان گذاشتند.

گفتنی است این انجمن فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده و تا کنون 235 واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل داده است و یکی از مهمترین اهداف انجمن سال خانه برای خانواده های دارای دو معلول و بیشتر است که 95 واحد از خانه های ساخته شده به قشر تحویل شده است.

  7 شهریور 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62695
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام