همزمان با سراسر کشور؛
همایش شیرخوارگان حسینی در گلستان برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))) به نقل از پایگاه خبری صید نیوز، این مراسم به طور متمرکز در مصلی گرگان آغاز شد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، در مراسم متمرکز شیرخوارگان حسینی مصلای گرگان، مادر را ستون خانواده و تکیه گاه محبت دانست و اظهار کرد: نقش مادر در خانواده بسیار مورد توجه و می تواند در تربیت فرزندان نقش ماندگاری را ایفا کند.

وی با بیان اینکه مادر و جایگاه خانواده قوی ترین دانشگاه و کارخانه انسان سازی هستند، افزود: همان گونه که خداوند بر بندگانش مهر و محبت دارد همان جلوه های محبت خداوند نسبت به بندگان در وجود مادر نهادینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امر خیریه استان گلستان با اشاره به اینکه پیام های خداباوری و خداشناسی باید توسط خانواده ها به فرزندان آموخته شود، گفت: والدین باید زمان هایی را به تربیت فرزندان اختصاص دهند و دین آموزی را به آن ها آموزش دهند.

وی با بیان اینکه ما مخالف با مهدکودک نیستیم، یادآور شد: جایگاه پرمهر مادر با مهدکودک قابل مقایسه نیست اما دشمن تمام سعی خود را به کار گرفته تا نهاد خانواده تضعیف شود.

سلیمانی فرد اظهار کرد: امروز دشمن با راه اندازی شبکه های فارسی زبان بانوان جامعه را مورد هدف خود قرار داده است و سعی دارد بی اخلاقی را در جامعه ترویج کند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ کیان خانواده بر پایه اخلاق، عطوفت و مهربانی است. زن مسلمان باید در مقابل نامحرم غرور داشته باشد.

 

 

  15 شهریور 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62725
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام