مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
ساختمان دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا در گرگان افتتاح می شود

نتیجه تصویری برای مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ساختمان  دبیرستان دخترانه  علوم و معارف اسلامی  صدرا در گرگان با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد از افتتاح ساختمان دبیرستان علوم و معارف اسلامی  صدرا در گرگان خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی دبیرستان معارف صدرا یکی ماموریت های مهم  سازمان تبلیغات اسلامی  با رویکرد تربیت نیروی انسانی است.
مدیر کل تبلیغات  اسلامی گلستان  افزود: استان گلستان تنها از دو دبیرستان معارف صدرا برخوردار است که یکی در بخش دختران و دیگری در بخش پسران فعالیت می کند.
وی تصریح کرد:به مدت بیش از ده  سال است که این دو دبیرستان در مرکز استان افتتاح شده است که در تمامی سال ها در ساختمان استیجاری فعالیت می کرد.
وی ادامه داد: دبیرستان دخترانه 6 کلاسه معارف صدرا با همت مسئولان و خیرین  در روز سه شنبه همزمان با روز بازگشایی مدارس افتتاح می شود.
ولی نژاد اظهار کرد: برای ساخت این پروژه در سال 93 مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار از محل استانی در نظر گرفته شده بود که این مبلغ در سال 98 به سه میلیارد و 500 میلیون تومان رسید.
وی با اشاره به اینکه محدودیت هایی چون  نبود فضای مناسبت ساختمانی و تامین اعتبار  منابع  لازم باعث شد تا دانش آموزان کمتری را جذب کنیم، یادآورشد: اگر مشکل ساختمان در سطح استان برطرف شود این آمادگی وجود دارد نسبت به ایجاد مدرسه معارف در شهرستان ها استان اقدام کنیم و دانش آموزان بیشتری را تحت تعلیم قرار دهیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: امسال زمینه راه اندازی دبیرستان معارف صدرا در شهرستان گنبد فراهم شده بود اما به دلیل برخی از مشکلات این اتفاق رخ نداد.
وی با بیان اینکه خیران نقش مهمی در جذب اولیه اعتبار این پروژه برعهده داشتند، یادآورشد:نمایندگان مجلس،استانداری گلستان و سازمان مدیریت و نو سازی مدارس  در دوره های مختلف برای جذب اعتبار و ساخت این دبیرستان تلاش های  زیادی انجام دادند.
ولی نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه مدرسه پسرانه در ساختمان استیجاری فعالیت می کند می طلبد همکاری بیشتری از سوی مسئولان صورت گیرد تا ساختمانی در شهر گرگان ساخته شود.
وی در خصوص خروجی این دبیرستان، گفت: با توجه به تعلیمی که در دبیرستان معارف صدرا صورت می گیرد صد در صد دانش آموزان در مقاطع دانشگاهی حوزه  قبولی دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد:معاون راهبردی و هماهنگی استان دبیرستان دخترانه معارف صدرا با حضور رئیس دبیرستان معارف کشور، مدیر تسنیم کشور، استاندار گلستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در گرگان افتتاح می شود.
گفتنی است این فضای آموزشی در 1311 متر مربع، دارای کتابخانه، سالن جلسات ، اتاق مطالعه، نماز خانه و  تا 10 کلاس قابل افزایش است.

  30 شهریور 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62776
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام