استاندار گلستان در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان؛
تقویت ایستگاه های آتش نشانی،رفع نواقص جاده ای و تقویت اورژانس مورد توجه جدی است

استاندار گلستان با اشاره به حادثه دلخراش تصادف در محور اینچه برون ـ گنبد اظهار کرد: تقویت ایستگاه های آتش نشانی ، رفع نواقص جاده ای شامل ایجاد شانه خاکی در کناره جاده داشلی برون به سمت مراوه تپه توسط راهداری و تقویت اورژانس مورد توجه جدی قرار گرفته است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، دکتر هادی حق شناس بعدازظهر امروز شنبه 30 شهریور در پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان که با حضور قرجه طیار نماینده مردم گنبد در مجلس و مدیران ارشد استان، برگزار شد با ابزار تاسف و تألم شدید نسبت به این حادثه ،تصریح کرد: این جاده یکی از مسیرهای پرتردد استان است و بر اساس گزارش پلیس راه ، این حادثه به دلیل خطای و خواب آلودگی راننده کامیون بوده است.

وی افزود: پس از وقوع حادثه خوشبختانه تمام دستگاه های خدمت رسان همچون، اورژانس، هلال احمر و پلیس به موقع در محل تصادف حاضر شدند اما به دلیل آتش گرفتگی مینی بوس تعداد فوت شدگان حادثه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تعدادی از جانباختگان را کودکان تشکیل می دهند، خاطر نشان کرد: تقریبا نیمی از جانباختگان از یک خانواده هستند و این عمق ناراحتی در این حادثه دلخراش را افزایش می دهد.

استاندارگلستان یادآور شد: ترددهای برون مرزی هر سال در حال افزایش است و با توجه به فعالیت های اقتصادی و بازرگانی در مرز اینچه برون ترددها و صادرات با سال گذشته قابل مقایسه نیست اما خوشبختانه کاهش 20 درصدی تصادفات برون شهری و کاهش تلفات 20 نفری نشان دهنده فعالیت مثبت دستگاه های اجرایی دارد.

دکتر حق شناس با بیان اینکه بنا به صحبت های مصدومین در ابتدا آتش ایجاد شده کم و قابل خاموش کردن بود، یادآور شد: به نظر می رسد اگر یکی از سرنشینان مینی بوس نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی را آموخته بود ابعاد حادثه می توانست کمتر از این مقدار باشد. 

لازم به ذکر است صبح امروز بر اثر  تصادف یک دستگاه تریلی حامل سیمان با یک دستگاه مینی‌بوس در جاده گنبد به اینچه برون،بعد از سه راهی ‌روستای "قره ماخر" از توابع بخش داشلی برون این شهرستان ۱۳ نفر جانباختند و ۱۸ نفر دیگر مصدوم شدند.

  30 شهریور 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62781
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام