بکارگیری حداکثری بخش حمل و نقل جاده ای جهت بازگشت زائران گلستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه جابه جایی زائران اربعین حسینی(ع)، وظیفه مهم اداره کل در این برهه است،گفت: حداکثر توان و ظرفیت بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جهت انتقال زائران اربعین حسینی(ع) از مرز مهران و استان همدان به کارگرفته می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، "مهدی میقانی" روز شنبه در جلسه هماهنگی با گروههای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت اعزام به مرز مهران و استان همدان،افزود: 9 اکیپ راهداری و حمل و نقل استان متشکل از 3 نفر از همکاران این بخش ها از 24 مهرماه و همزمان با ایام اوج رفت تا 29 مهرماه اوج برگشت زائران برای نظارت بر ناوگان اتوبوسرانی و راهنمایی و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران به مرز مهران و شهرهمدان اعزام می شوند تا با دقت و انضباط‌ کاری و حرکت مسوولانه در خدمت زائران این رخداد عظیم معنوی باشند.

به گفته میقانی، از این اکیپ ها 6 اکیپ در پایانه برکت و در نقطه صفر پایانه مرزی مهران و 3 اکیپ هم در همدان بعنوان شهرواسطه (پس‌کرانه) مستقر خواهند شد.

وی، ارزیابی صورت گرفته از شرکت های حمل و نقل را در این ایام مطلوب بیان‌کرد و گفت: اگرچه با اعزام سرویس ها به سمت مهران و همدان با مشکلاتی روبرو خواهیم شد اما براساس شیوه‌نامه جابه جایی زائران،تکالیفی به اداره کل و بخش های مرتبط ابلاغ شده که باید با اجرای دقیق و منظم و با فرم های مشخص شده، نقش آفرینی بهنگام و مدیریت خوبی در این ایام داشته باشیم.

درحال حاضر 233 دستگاه اتوبوس از گلستان برای انتقال زائران به مرز مهران اعزام شدند.

  20 مهر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62837
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام