مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:
تمام محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها روان است

http://www.golestanema.ir/images/1396/09/24/12C07711.JPG

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به بارش های خوب شب گذشته در استان اعلام کرد: هم اینک با تلاش اکیپ های راهداری و سایر دستگاههای مرتبط همه راههای استان باز شدند و تردد در آنها با احتیاط برقرار و روان است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، "مهدی میقانی" روز یکشنبه در مصاحبه زنده خبری با صدا و سیمای مرکز استان و کشور در تشریح آخرین وضعیت راههای استان گفت: با توجه به حجم آب و وجود گل و لای در محور گرگان- آق قلا(قربان آباد) و به جهت حفظ ایمنی مترددین جاده، از ساعت 5 صبح امروز این محور برای ساعاتی مسدود شد اما هم اکنون تردد در آن برقرار شده است.

وی از محور پلیس راه نوکنده به گلوگاه به عنوان محور دیگری که مسدود بود نام برد و افزود: ساعاتی پیش باند شمالی این محور بازگشایی شده و همکاران در حال پاکسازی شانه راه از گل و لای و برقراری تردد در تمام محور هستند.

به گفته میقانی، محور آزادشهر-شاهرود که محور مهم و ترانزیتی استان است نیز مه آلود است و با عبور جبهه هوای بارشی از استان، شاهد پایداری هوا در این محور خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهارکرد: در محورهای گرگان- شاهرود(توسکستان)،آزادشهر-شاهرود، علی آباد-آزادشهر و گالیکش-جنگل گلستان نیز،دیگر باران نداریم و تردد در آنها با احتیاط در جریان است.

میقانی با تاکید بر اینکه هیچ محور استان مسدود نیست، از مردم خواست که توجه جدی به پیش بینی های صورت گرفته از سوی دستگاهها و نهادهای متولی و نقش آفرین داشته باشند.

وی، بیشترین باران ها را در غرب استان به میزان 100 میلی متر بیان و به مردم توصیه کرد که با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما اکیپ های راهداری در تلاش برای آمادگی و ایجاد شرایط امن و پایدار در طول راههای استان هستند.

طبق اطلاعیه های هواشناسی تا امشب شاهد بارش پراکنده و کم در استان هستیم و صبح فردا هوای استان 5 تا 6 درجه سردتر می شود.

رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی، جلوگیری از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، توجه کافی به قوانین راهنمایی و رانندگی و توصیه ارگان های نقش آفرین و متولی هم توصیه پلیس راه به هم استانی ها و کاربران جاده ای است.

 

  12 آبان 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62909
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام