با حکم رئیس سازمان زندانهای کشور :
سرپرست اداره کل زندانهای استان گلستان منصوب شد

 http://www.golestanema.com/images/1398/8/18/15732974754050.jpg

با حکم ریاست سازمان زندانهای کشور، حمید وسکویی، به عنوان سرپرست اداره کل زندانهای استان گلستان منصوب گردید.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، با حکم دکتر جهانگیر ریاست سازمان زندانهای کشور، حمید وسکویی، معاون اداری و مالی با حفظ پست سازمانی، به عنوان سرپرست اداره کل زندانهای استان گلستان منصوب گردید.


پیش از این رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان بود که با پایان ابلاغ خود در اول آبان 1398 ، این جایگاه را به وسکویی داد.

 

رضوانی توانسته بود طی این سالها اقدامات بسیار خوبی را در این حوزه انجام دهد و برجستگی نقش های تربیتی زندانیان در سالهای گذشته مشهود بود.


گفتنی است با آمدن حضرت آیت الله رئیسی در قوه قضاییه ، ایشان طی ابلاغیه ای دستور دادند کلیه قضات شاغل به جایگاه های اصلی خود بازگردند و با توجه به اینکه رضوانی قاضی بود با پایان یافتن ابلاغش از اداره کل زندانها خداحافظی کرد.


برخی کارشناسان این حوزه معتقدند وسکویی به دلیل اشتغال طولانی در اداره کل زندانهای استان و آشنایی با مدیریت های مختلف این حوزه از جمله معاونت اداری و مالی و ریاست ستاد دیه استان ، بهترین گزینه برای مدیر کلی زندانهای استان می باشد

  19 آبان 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62930
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام