استاندار گلستان در دیدار بسیج اساتید استان:
بسیج اساتید می تواند آثار ماندگاری در استان برجا گذارد

استاندار گلستان با معرفی چند پروژه مهم و تحول زا در راستای توسعه استان، اظهار کرد: بسیج اساتید می تواند با انجام اقدامات عمرانی در چند پروژه مهم، آثار ماندگاری از خود برجای گذارد.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس صبح امروز یکشنبه 10 آذرماه در دیدار اعضای شورای معاونین سازمان بسیج اساتید استان گلستان، خاطرنشان کرد: امروز در استان هرکجا نام قرارگاه سازندگی خانم الانبیا مطرح شود، در ذهن مردم، سد نرماب یا زهکشی اراضی و ... نقش می بندد؛ بسیج اساتید نیز با اجرای پروژه هایی در استان از جمله جزیره آشوراده، بافت های فرسوده و ... نام خود را در ذهن مردم استان ماندگار کند.
وی از جزیره آشوراده به عنوان قطعه طلای استان گلستان نام برد و گفت: اگر این جزیره آباد شود و مانند قبل مردم در آن سکونت کنند، از منظر اقتصادی، محیط زیستی، گردشگری و .... به نفع استان است.
استاندار گلستان، عدم ارتباط میان دانشگاه و مردم را حلقه مفقوده مهم این حوزه دانست و افزود: دانشی که در دانشگاه های استان تولید می شود، نقش چندانی در زندگی مردم ایفا نمی کند و معمولا پایان نامه های دانشگاهی در کتابخانه ها بدون استفاده می مانند در حالیکه می توانند کاربردها متفاوت و مهمی داشته باشند. 
وی بسیج اساتید را یکی از رویش های مهم انقلاب و گسترش فرهنگ بسیجی در دانشگاه ها را از اهداف تشکیل این نهاد عنوان کرد و گفت: امید داریم اساتید این سازمان با بهره گیری از توان دانشگاهی و با روحیه بسیجی، منشا تحولات اساسی در استان باشند.

  10 آذر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62983
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام