مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:
بازسازی ناوگان و تجهیزات راهداری گلستان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان

http://golestan.rmto.ir/NewsPicture/%D9%85%DB%8C%D9%82%D8%A7%D9%86%DB%8C3.JPG

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به شروع فصل سرما و فعالیت های راهداری زمستانه، از بازسازی و تجهیزات راهداری استان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان خبرداد .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهدی میقانی گفت : با این اعتبار 40 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین و 30 فقره تجهیزات راهداری شامل نمکپاش و تیغه برفروب تعمیروآماده عملیات اجرایی شدند .

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از این ناوگان و تجهیزات تعمیر و بازسازی شدند ، افزود : اقلام مورد نیاز دیگر برای ناوگان راهداری شامل 75 حلقه لاستیک با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان ، 1800 لیتر ضد یخ و روغن آلات به تعداد 50 بشکه و موارد دیگر مانند باتری ، تیغه گریدر و زنجیر چرخ تهیه و آماده شده است و خرید اقلام دیگر در دست اقدام می باشد .

میقانی اظهارکرد: به دلیل کمبود و فرسودگی ناوگان و تجهیزات راهداری از توان بخش خصوصی نیز برای راهداری زمستانه امسال بهره مند خواهیم شد .

استان گلستان بالغ بر 5000 کیلومتر بزرگراه ، راه اصلی ، فرعی و روستایی دارد که برای نگهداری و راهداری آن در فصول مختلف سال بویژه فصل زمستان از توان 160 دستگاه ناوگان سبک ، سنگین و نیمه سنگین راهداری استفاده می کند .

  17 دی 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63102
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام