استاندار گلستان در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان :
خدمات بنیاد مستضعفان در گلستان برای مردم ملموس است

استاندار گلستان با اشاره به همکاری کارخانه سیمان پیوند در ارایه سیمان رایگان به واحدهای سیلزده استان اظهار کرد: خدمات بنیاد مستضعفان در گلستان برای مردم ملموس است و ادامه این مسیر می تواند زمینه رشد استان را فراهم آورد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس صبح امروز سه شنبه ۱۵ بهمن در دیدار با مهندس پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: در جریان سیل ۲۱ هزار خانه در گلستان بازسازی و بهسازی شدند و از ۷۷۰۰ خانه بازسازی شده , ۷۰ درصد در مرحله سقف قرار دارند و با همکاری بنیاد برای بهسازی هر خانه یک تن سیمان و برای بازسازی هر خانه ۸ تن سیمان رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است.
همچنین در این دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی, مدیر کل آموزش و پرورش , مدیر کل پزشکی قانونی و تعدادی دیگر از مدیران استان مسایل خود را با رییس بنیاد مستضعفان در میان گذاشتند و مهندس فتاح دستورات لازم را جهت رفع مشکلات مردم صادر کرد.
رییس بنیاد مستضعفان در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر و تمجید از وحدت موجود در گلستان اظهار کرد: باید از دستاورهای حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کنیم و توفیق خدمت در نظام مقدس اسلامی را قدر بدانیم.
مهندس پرویز فتاح مردم گلستان را نجیب و شایسته تقدیر دانست و افزود: در بنیاد مستضعفان تلاش داریم  سرمایه گذاری هایی را در استان ها انجام دهیم و ظرفیت های تولیدی ایجاد شده را در اختیار مردم قرار دهیم.
وی ادامه داد: تلاش داریم هرچه سریعتر بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه تپه را به لحاظ عمرانی تکمیل نماییم و جهت تجهیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم تا بتواند مورد استفاده مردم قرار گیرد.
رییس بنیاد مستضعفان یادآور شد: خدمات پیشین بنیاد در گلستان ادامه دارد و در عین حال این نهاد به دنبال اجرای پروژه های اشتغال زا و ماندگار در گلستان همانند کارخانه سیمان و نیروگاه برق است.

  15 بهمن 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63189
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام