تاکید مدیر مخابرات منطقه گلستان بر استفاده از خدمات غیرحضوری در پیشگیری از شیوع کرونا

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به خدمات گسترده مخابرات منطقه گلستان بصورت غیر حضوری گفت: استفاده از خدمات غیر حضوری مخابرات درپیشگیری از مبتلا شدن به کرونا موثر است .
وی کاهش مراجعه به مراکز مخابراتی و عدم تردد غیر ضروری را در کم شدن شیوع ویروس کرونا لازم دانست و افزود با خدماتی که مخابرات بصورت غیر حضوری ارائه میدهد ، مشتریان به آسانی میتوانند هرگونه خدمت مخابراتی را دریافت داشته ونیاز به مراجعه به مخابرات نداشته باشند .
مدیر مخابرات منطقه گلستان با برشمردن خدمات غیر حضوری مخابرات ، استفاده از سامانه 2000 را برای آگاهی از صورتحساب قبض تلفن ثابت و پرداخت تلفنی آن توصیه کرد  .
وی گفت : مشتریان همچنین میتوانند از سامانه 20117 برای رفع خرابی تلفن ثابت و شماره گیری 2020برای خرید شارژو تمدید اینترنت و پشتیبانی adsl استفاده کنند .
مهندس غلامعلی شهمرادی با معرفی کد دستوری #2020* گفت : مشتریان میتوانند از این طریق نیز برای دریافت خدمات غیر حضوری مخابرات اقدام نمایند و از مراجعه به مخابرات جلوگیری نمایند.

  9 اسفند 1398
بخش : جامعه / فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63270
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام