مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری گلستان:
با کمک کشاورزان گندزدایی بیش از ۹۰۰ روستای گلستان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/12/18/11512818_641.jpg

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری گلستان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ۹۰۸ روستای استان با کمک کشاورزان، گروه‌های بسیجی و مردمی گندزدایی شده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، علی نصیبی، مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری گلستان گفت: ۹۰۸ روستای استان دست‌کم دوبار گندزدایی معابر و اماکن پرتردد انجام شده و در برخی از روستا‌ها نیز مرحله سوم و چهارم نیز انجام شده است.


علی نصیبی افزود: محلول‌پاشی و گندزدایی در روستا‌ها با کمک کشاورزان و نیرو‌های جهادی و بسیجی و شبکه بهداشت و درمان در حال انجام بوده و تأکید ما این است که این اقدام باید استمرار داشته باشد.


نصیبی به رعایت نکات بهداشتی در روستا‌ها تأکید کرد و گفت: نصب بنر و اعلام توصیه‌های بهداشتی در روستاها، ضدعفونی خودرو‌هایی که به شهر‌ها تردد می‌کنند و همچنین تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی بین روستاییان از دیگر اقداماتی است که برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در دستور کار قرار دارد.

 

نصیبی بیان داشت: در برخی روستا‌ها که برای تأمین اقلام بهداشتی به ویژه ماسک با مشکلات بیشتری مواجه بودیم دهیاری‌ها با کمک بانوان روستایی اقدام به تولید ماسک و توزیع آن بین مردم کردند.

 

او همچنین اعلام کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا همه بازار‌های هفتگی در روستا‌ها تعطیل شده است.

  18 اسفند 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63294
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام