استاندار گلستان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران:
تمام دستگاه های اجرایی برای بارندگی های پیش رو در آمادگی کامل هستند

استاندار گلستان با اشاره به پیش بینی های هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی در استان اظهار کرد:تمام دستگاه های اجرایی و خدمت رسان برای بارندگی های پیش رو در آمادگی کامل هستند تا از بروز مشکل برای شهروندان استان جلوگیری شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس صبح امروز یکشنبه ۳ فروردین ۹۹ در دومین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران ضمن تبریک سال نو و عید سعید مبعث تصریح کرد:بر اساس پیش بینی های هوا شناسی طی روزهای آتی شاهد بارش میانگین ۵۰ تا ۷۰ میلی متری باران در استان خواهیم بود.
وی افزود: با تدابیر صورت گرفته بخشی از آب سدها تخلیه شده و در حال حاضر ۶۰ درصد ظرفیت خالی در پشت سدها موجود است.
استاندار گلستان یادآور شد: بخشی از آب سد ها قریب به یک ماه قبل تخلیه شده بود و بخشی بر اساس مصوبه ۲۹ اسفند ۹۸ در ابتدای سال جاری با همکاری آب منطقه ای تخلیه شد.
دکتر حق شناس ادامه داد:ظرفیت هایی همچون سد آقدکش و دایک حفاظتی در آق قلا نیز به انحراف روان آب ها کمک خواهند کرد تا مشکلی برای مردم بوجود نیاید.
وی ضمن تبریک روز جهانی آب (امروز) و روز جهانی هواشناسی(فردا) یادآور شد : امروز در دنیا موضوعات آب و هواشناسی بسیار پراهمیت و ارزشمند است و البته این اهمیت در کشور ما که میانگین بارندگی آن یک سوم میزان جهانی است, دو چندان می شود.
استاندار گلستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه در این روزها اکثر مردم در خانه هستند, لازم است همه در استفاده بهینه از آب دقت کافی را داشته باشند و صرفه جویی لازم را مورد توجه قرار دهند.

  3 فروردین 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63336
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام