استاندار گلستان :
فعالیت هتل‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت در استان بلامانع است/ هیچ شهری در گلستان وضعیت قرمز ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/2/22/11878022_251.jpg

استاندار گلستان گفت: با توجه به روند کاهشی شیوع ویروس کرونا مقرر شد هتل‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت اقامتی به فعالیت بپردازند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، حق شناس استاندار گلستان در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: بیش از ۲ ماه از تعطیلی هتل‌ها و مهمانپذیر‌های استان می‌گذرد و در حال حاضر با توجه به روند کاهشی شیوع ویروس کرونا مقرر شد هتل‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت اقامتی به فعالیت بپردازند، اما باید از ارائه باقی خدمات تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

او ادامه داد: در گلستان ۳۱۵ آموزشگاه زیر نظر فنی و حرفه مشغول به فعالیت بوده اند که با توجه به شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند و در حال حاضر می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور نهایتاً ۶ کارآموز در هر کلاس، باز شوند و به ارائه خدمات بپردازند.

استاندار گلستان افزود: سامانه مشاوره تلفنی رایگان برای بیماران خاص و سرطانی با همکاری تعدادی از پزشکان و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده است تا بیماران را به سمت پزشکان و بیمارستان‌ها هدایت کنند.

اوگفت: در این راستا نیاز است صداوسیما همکاری لازم را برای اطلاع رسانی مناسب داشته باشد.

استاندار گلستان گفت:علی رغم اینکه هیچ شهر استان در وضعیت قرمز قرار ندارد رعایت تمامی مسائل بهداشتی الزامی است و اعلام شرایط سفید برای برخی از شهر‌ها به معنای عبور کامل از بیماری نیست چرا که عدم کنترل مناسب ممکن است موجب شیوع دوباره بیماری شود.

او گفت: در خصوص بازگشایی رستوران‌ها و اماکن ورزشی در هفته‌های آتی تصمیم گیری خواهد شد و استان تابع تصمیمات ستاد ملی کروناست.

حق شناس ادامه داد: ممکن است در ارائه اقلام مختلف گرانی در بازار وجود داشته باشد، اما خوشبختانه هیچ کمبودی در تامین مایحتاج عمومی مردم نیست.

  22 اردیبهشت 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63423
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام