نماینده ولی فقیه در گلستان:
ائمه جماعات باید امامان محله باشند

https://img9.irna.ir/old/Image/1396/13960231/82540052/82540052-71632090.jpg

آیت اله سیدکاظم نورمفیدی گفت: ائمه جماعات فقط به اقامه نماز توجه نکنند باید امام محله و محور باشند.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، حجت‌الاسلام نوراله ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به اتفاق هیئت همراه به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با آیت اله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و در خصوص برنامه های مختلف فرهنگی و دینی بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار آیت اله نورمفیدی ضمن تبریک هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: توجه به مسائل کیفی برنامه های فرهنگی و دینی همیشه مهم و از ماندگاری بیشتر برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: ضمن تایید تبدیل امام جماعت به امام محله فرمودند: ائمه جماعات فقط به اقامه نماز توجه نکنند باید امام محله و محور باشند.

وی بیان کرد: در اجرای برنامه های فرهنگی سعی شود از مبلغین و طلاب با انگیزه، خوش فکر و با سواد استفاده شود.

آیت اله نورمفیدی ابراز کرد: جهت ارتقاء و کیفیت عملکرد روحانیون آموزش های لازم از اهمیت بالایی برخوردار و می تواند در توانمندسازی موثر باشد.

وی تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پاسخگویی به شبهات و تبلیغات سوء معاندین دینی داخلی و خارجی نیز برنامه ریزی داشته باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام ولی نژاد گفت: عوامل تاثیرگذار فرهنگی در جامعه، روحانیون، مسجد، قرآنیان، هیئات مذهبی و مداحان هستند و نسبت به افزایش کیفی و کمی این عوامل فعالیت و مدیریت کرده و شرائط رو به پیش رفت و آینده روشنی را پیش بینی می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان توضیح داد: در ماه مبارک رمضان سالهای اخیر ۱۲۰۰ مبلغ در اماکن مذهبی مشغول فعالیتهای تبلیغی بوده و این نشانه رشد استفاده مردم از روحانیون و مبلغین است.

وی بیان داشت: هیئات و روحانیون و سایر تشکل های دینی، کارکردهای اجتماعی داشته که الحمدالله حضور پررنگی در سیل سال گذشته و هم کرونا داشتند.

ولی نژاد در پایان بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در مناطق آسیب پذیر سطح استان در جهت فعالیتهای فرهنگی پیشگیرانه از آسیبهای اجتماعی با استقرار روحانیون مجرب حضور پررنگی داشته و در تلاش هست در تمام مناطق آسیب پذیر از طلبه های فعال و پرتلاش بهره ببرد.

گفتنی است، در این دیدار حجت‌الاسلام رضا دیلمی معاون امور فرهنگی و تبلیغ، رضا خیرآبادی معاون اداری مالی، غلامعلی شکوری مسئول حراست اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و حجت‌الاسلام حسن مهاجر نیشابوی رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان حضور داشتند.

  3 تیر 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63533
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام