مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:
ایمن سازی کنارگذر گرگان در حال انجام است

https://img9.irna.ir/old/Image/1395/13950117/82022481/82022481-70628490.jpg

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اهمیت و حساسیت تردد در محور شریانی گرگان- علی آباد، گفت: عملیات ایمن سازی قطعه اول کنارگذر گرگان (کمربندی جدید گرگان)اعم از نصب و جاگذاری بلوک های مفصلی و جداکننده های بتنی؛ هم اینک در حال اجراست.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، "مهدی میقانی" در این باره افزود: وظیفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای،نگهداری راههای ساخته شده و مسوولیت ساخت پروژه کنارگذر گرگان بر عهده شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل استان و کشور می باشد.

وی در پاسخ به سوالات مطرح شده مربوط به وظایف حوزه کاری در این پروژه توضیح داد: روشنایی،جزو الزامات ایمنی نیست اما به جهت افزایش ایمنی محورها و براساس اولویت ها و نیازسنجی در دستور کار اداره کل قرار می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهارکرد: تکمیل دیگر ملاحظات ایمنی نیز برابر آنچه در حیطه وظایف قرار می گیرد،دغدغه های موجود ایمنی در این محور را کم خواهد کرد.

پروژه کنارگذر گرگان از در دوقطعه توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان درحال ساخت است که هم اکنون 90 درصد عملیات اجرایی قطعه اول آن به پایان رسیده است.

  29 تیر 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63597
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام