استاندار گلستان:
تولیدی های پوشاک منطبق با الگوی حجاب و عفاف در استان حمایت می شوند

https://img9.irna.ir/d/r2/2019/06/12/4/156388289.jpg

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت مسئله پوشش در جامعه اظهار کرد: تولیدی های پوشاک منطبق با الگوی حجاب و عفاف از ظرفیت تسهیلات بانکی مورد حمایت واقع می شوند تا بتوانند محصولات خود را در سطح استان توسعه دهند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس عصر امروز شنبه ۱۵ شهریور در سومین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی,فرهنگی سلامت, زنان و خانواده استان تصریح کرد:سازمان های مردم نهاد ظرفیت‌های ارزشمندی در راستای اشاعه فرهنگ در جامعه هستند و ما از سمن‌های تخصصی در حوزه حجاب و عفاف حمایت می کنیم و تلاش داریم صدور مجوزهای سمن هایی در این حوزه ها با سرعت بیشتری انجام شود.
وی افزود: حجاب و عفاف دغدغه مشترک همه دلسوزان و مسئولان است و تلاش داریم با اتخاذ راهکارهای مناسب زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم آوریم.
استاندار گلستان با اشاره به حضور کودکان کار در جامعه تصریح کرد:بیش از ۷۷ درصد کودکان کار در استان ملیت غیر ایرانی دارند و باید تلاش کنیم با راهکارهای مناسب زمینه رشد اقتصادی خانواده‌های آنها را فراهم آوریم.
دکتر حق شناس خاطرنشان کرد: کودکان بازمانده از تحصیل یکی از دغدغه های حوزه اجتماعی استان است و با توجه به فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس در تلاشیم آمار کودکان بازمانده از تحصیل را به حداقل برسانیم.
لازم به ذکر است در سومین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی ,فرهنگی, سلامت, زنان و خانواده استان گزارشاتی از سویی اداره کل بهزیستی, اداره کل امور اجتماعی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی ارائه شد و پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

  15 شهریور 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63740
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام