فرمانده سپاه نینوا گلستان:
31 کلاس درس توسط سپاه با مشارکت خیرین در گلستان ساخته شد

http://www.golestanema.com/images/1399/6/16/1599382662photo_2020-09-06_13-18-56.jpg

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون 31کلاس در قالب 15مدرسه با مشارکت خیرین در گلستان ساخته است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سردارعلی ملک شاهکوهی درمراسم افتتاح مدرسه روستای مرزی کرند گنبد کاووس، اظهار کرد: مدارس ما درهر نقطه ای باید به معنی واقعی کلمه محل تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک باشد و درجهت ارتقاء سطح علمی نسل آینده کشور گام بردارد.

وی افزود: متاسفانه استان ما در برخی زمینه ها از مسیر پیشرفت عقب است و باید تا جایی که توان داریم برای توسعه مناطق محروم گلستان بکوشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: فرزندان عزیز اگر کرند یک منطقه مرزی است و شما در کنار خود مرزبانان غیور ایران اسلامی را می بینید بدانید فردای این کشور از آن شماست و همه وظیفه داریم از میراث گرانبهای شهدا حراست کنیم.

 وی بیان کرد: بر اصل معتقدیم که خدمت به مردم عین پاسداری از انقلاب است و ان شا الله تا پایان سال پروژه های دیگری در راستای خدمت رسانی افتتاح خواهیم کرد.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه تاکنون 31کلاس در قالب 15مدرسه با مشارکت خیرین ساخته ایم، گفت:  قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا مدرسه ای که امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی افتتاح شده را 8 ماهه ساخته است.

  16 شهریور 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63745
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام