با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان ملی استاندارد ایران؛
آئین تکریم و معارفه مدیران استاندارد گلستان برگزار شد/ دهدشتی زاده به جای فرمانی نشست

آئین تکریم محمود فرمانی و معارفه رضا دهدشتی زاده، مدیران کل سابق و جدید استاندارد گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، آئین تکریم مدیران کل سابق و جدید استاندارد گلستان، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در محل سالن خلیج‌فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، با حضور معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران، مشاور ر‌‌‌ییس سازمان‌ ملی استاندارد ایران، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران عامل واحدهای تولیدی و خدماتی و مدیران کنترل کیفیت گلستان برگزار شد.

محمود فرمانی در این مراسم با ارائه گزارش عملکرد ۵ ساله خود، دستاوردهای استاندارد گلستان را مرهون مشارکت، همدلی و همراهی تمامی کارکنان استاندارد گلستان دانست.

استاندار گلستان نیز با ارسال پیامی، از تلاش همکاران استاندارد تقدیر کرد و این تلاشها را موجب ارتقاء سطح کیفیت تولیدات استان دانست و اظهار امیدواری کرد مدیرکل جدید استاندارد گلستان نیز، در جهت تقویت قابلیت های استان گلستان، موثر عمل کند.

در ادامه معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران بر تخصص گرایی در سازمان ملی استاندارد تاکید کرد و گفت: سازمان استاندارد در سالهای اخیر، تحولات چشمگیری را تجربه کرده است.

حمید اشتری، حضور استاندارد ایران را در عرصه های بین المللی، حضوری قابل توجه و مثبت ارزیابی کرد و توسعه این جایگاه را در بهره گیری از متخصصان در انتصابها و نقشهای کلیدی استاندارد دانست.

وی در ادامه از زحمات محمود فرمانی قدردانی کرد و او را یکی از سرمایه های متخصص استاندارد خطاب و اظهار امیدواری کرد او در ادامه نیز موفق و تاثیرگذار عمل نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان نیز با حضور در این مراسم و تقدیر از زحمات مدیرکل سابق استاندارد گلستان، این استان را برخوردار از ظرفیت های قابل توجهی دانست و گفت: گندم و مرغ، تولیدات اساسی استان هستند و در استان گلستان، هزار واحد مرغداری وجود دارد که مرغ استان تهران را نیز تامین می کند.

میرمحمد غراوی، استان گلستان را ترکیب زیبایی از قومیت های مختلف کشور دانست و گفت: این استان با یک میلیون و نهصدهزار نفر جمعیت، دومین جمعیت روستایی در کشور را در خود جای داده که در برنامه ریزی می بایست مد نظر قرار گیرد.

در پایان به پاس خدمات محمود فرمانی، پیام تقدیر رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و نیز استاندار گلستان، قرا‌‌ئت و هدایایی از طرف کارکنان استاندارد گلستان به وی اهدا شد.

  22 شهریور 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63776
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام