افتتاح ۴ پارک بازی در مناطق سیل زده گلستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال

آیین افتتاحیه متمرکز پارک های بازی در مناطق سیل زده استان گلستان با حضور دکتر گل فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر ایران در مراسم افتتاح پارک های بازی در مناطق سیل زده گلستان گفت: در پی وقوع سیل ابتدای سال ۹۸ در استان گلستان و توافق انجام شده سازمان جوانان هلال احمر با صندوق کودکان سازمان ملل متحد(یونیسف) در مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان زمین های بازی احداث تا از این طریق بستر مناسبی برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان فراهم گردد.

 گل فشان افزود: سازمان جوانان با ایجاد و تجهیز زمین بازی براي کودکان و نوجوانان تلاش کرده است از میزان فشار روانی که در اثر بروز شرایط بحرانی بر آنها وارد شده، کم کند.

وی تصریح کرد : این مکان جایگاه مناسبی براي تخلیه هیجانات کودکان و نوجوانان است که در این استان با همکاری دستگاه های دیگر از جمله شهرداری شهرستانهای آق قلا و گمیشان اقدام به مراحل اولیه احداث پارک کرده است.

وی با اشاره به همکاری بسیار خوب فرمانداری ها شهرداری ها ادامه داد: این پارک ها با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در شهرک مسکن مهر و خیابان ۱۲ فروردین گمیشان و در شهرک شهرداری آق قلا احداث شده است و پارک انقلاب آق قلا که در جریان سیل تخریب شده بود بازسازی و تجهیز شد.

رئیس سازمان جوانان خاطر نشان کرد: برآنیم با انعقاد تفاهم نامه هایی با سازمان یونیسف؛ حوزه آموزش به کودکان را گسترش دهیم و در خانه هلال به این موضوع توجه شده است.

 

  25 شهریور 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63784
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام