معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:
ولایت پذیری، مردم داری و دفاع از ارزش ها مولفه های تمدن ساز گفتمان انقلاب اسلامی است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ولایت پذیری، مردم داری و دفاع از ارزش ها مولفه های تمدن ساز گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان فردا، حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ضمن قدرانی از حضور گسترده مردمی و متفاوت مردم در قالب راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن با توجه به شرایط بوجود آمده از شیوع ویروس کرونا، به بیان اهمیت جایگاه و ظرفیت عظیم مردمی در دفاع از ارزش ها و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در این ایام پرداخت و اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال نیز، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از تجلی اراده، بصیرت، آگاهی، ایمان و تفسیر عملی حمایت آگاهانه چهار دهه یک ملت هوشیار از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه خودرویی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای جهانیان و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت داشت، اینکه این ملت برای رسیدن به بالندگی و تمدن نوین اسلامی، مقاوم، باصلابت و با اقتدار در صحنه نبرد تقابلی با دشمن ایستاده اند، این حضور معنادار و این ترسیم هویت انقلابی برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: حضور باشکوه مردم در جشن یوم الله ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، پیام آور این بود که مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار شهید حاج قاسم تاکید کنند و با نصب پرچم‌های زیبای سه رنگ ایران اسلامی بر خودروها و دستان خود، بار دیگر ‌اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین این ملت بیدار، هوشیار و انقلابی ایران اسلامی ایجاد کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: به برکت خون شهدا و گفتمان امامین انقلاب اسلامی، امروز در جشن سالروز چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی، سخن از انقلاب الهی در جهان می‌کنیم که روح مقاومت و امید به آینده را در دلها زنده کرده و بستر افول تمدن پوسیده و فرسوده جهان غرب را در جهان مهیا نموده است و حوادث این روزها ی در آمریکا بهترین گواه بر این مطلب است.

حجت‌الاسلام دیلمی اظهار کرد: به رقم همه دشمنی ها و خباثت های نظام سلطه، گفتمان انقلاب اسلامی، زنده و پویا همچنان با اقتدار و با صلابت مسیر خودش را در راستای حذف استکبار جهانی و بسط ارزش ها طی می‌کند.

وی در پایان بیان داشت: اگر به درون مایه گفتمان انقلاب اسلامی نگاهی داشته باشیم مولفه های با عظمتی دارد، ولایت پذیری، مردم مداری، استکبارستیزی، فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و دفاع از ارزش ها که به فضل الهی با تشکیل هسته های مقاومت در منطقه بیانگر این موضوع است که مولفه های تمدن ساز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است.

  23 بهمن 1399
بخش : فرهنگی
کد خبر: 64001
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام