معاون صمت گلستان خبرداد
کشف احتکار ۷۰ هزار قطعه مرغ در گلستان

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: بازرسان این سازمان موفق به کشف احتکار ۷۰ هزار قطعه مرغ از یک واحد مرغداری در گلستان شدند.

به گزارش گلستان فردا، علی اصغر اصغری صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی تشدید بازرسی از واحدهای مرغداری و کشتارگاه‌های مرغ، بازرسان این سازمان با شناسایی یک واحد مرغداری متخلف موفق به کشف احتکار ۷۰ هزار قطعه مرغ زنده از سوی این واحد شدند.

وی با بیان اینکه پرونده تخلف این واحد مرغداری به اتهام احتکار ۷۰ هزار قطعه مرغ زنده تشکیل شده است، گفت: ارزش تقریبی پرونده تشکیل شده هشت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بوده که این پرونده جهت رسیدگی و صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اعلام تذکر به واحدهای مرغداری، کشتارگاه‌ها و صنوف عرضه کننده گوشت مرغ تاکید کرد: بازرسان این سازمان با هرگونه تخلف به شدت برخورد خواهند کرد.

اصغری در پایان از مردم تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از احتکار، تقلب، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و غیره مراتب را به صمت خبرداد.

  15 اردیبهشت 1400
بخش : اقتصادی
کد خبر: 64325
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام