فاجعه بزرگ در خلیج گرگان رخ می دهد

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، در پی بی تدبیری مسئولین  استان گلستان  دریای بندرگز  و بندرترکمن به سرعت در حال تبدیل به لجن زار و بیابان است  تاکنون مسئولین گلستان  اقدام عملیاتی  برای نجات خلیج گرگان ندادند.

پیش تر هادی حق شناس استاندار گلستان  در اولین روزهای کاری خود  همانند سایر استانداران پیشین  مدعی شد  که احیای خلیج گرگان در اولویت کاری او  در استان  قرار دارد‌.

اما از زمان  حضور  هادی حق شناس در استان گلستان  تنها اقدامی که انجام شد      به یک مرکز مشاوره بیش از پانصد میلیون تومان اعتبار   برای انتقال آب  به خلیج گرگان اختصاص  داده شد تا  پیرامون لایروبی کانال های خوزینی و چاپقلی مطالعه شود که با توجه به عدم چاره اندیشی فقط خسارت به بیت المال بوده است.
 
همچنان مردم گلستان از  استاندار انتظار دارند دیگر  وعده ندهد و ضروری است  در سریعترین زمان ممکن با  اقدام جهادی در مسیر  احیای خلیج گرگان گام بر دارد.

 

و  نیز  زمان آن رسیده است که دستگاه  قضایی و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا فرصت سوزی بیشتر صورت نگرفته با مسئولینی که در رابطه با احیای خلیج گرگان کم کاری کردند برخورد قانونی کنند.

در صورت  ادامه  بی توجهی  مسئولین  به خلیج گرگان فاجعه بزرگی  در بخش های  زیست محیطی ، گردشگری و  اقتصادی در استان گلستان رخ می دهد.

  27 خرداد 1399
بخش : جامعه / محیط زیست
کد خبر: 63511
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام