آماده باش یگان حفاظت منابع طبیعی برای پیشگیری از حریق

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/3/31/12096666_826.jpg

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان برای پیشگیری از آتش سوزی احتمالی به حالت آماده باش در آمده اند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سرهنگ بزی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما در روز‌های آینده، احتمال وقوع حریق در سطح جنگل‌ها و مراتع به ویژه جنگل‌های دست کاشت وجود خواهد داشت.

او ادامه داد: بر این اساس، به منظور پیشگیری و مقابله با حریق احتمالی، نیروی یگان حفاظت و سایر نیرو‌های طرح جنگل داری برای حفاظت از جنگل‌ها به طور کامل آمادگی دارند.

سرهنگ بزی از مردم خواست: از روشن کردن آتش در دامنه و حاشیه جنگل‌ها و مراتع خودداری کنند و در صورت مشاهده آتش سوزی با سامانه ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

طبق اعلام هواشناسی گلستان، امروز دمای هوا در گرم‌ترین مناطق استان به بیش از ۴۰ درجه می‌رسد و برای برخی نواحی استان وزش باد گرم نیز پیش بینی می‌شود.

  31 خرداد 1399
بخش : جامعه / محیط زیست
کد خبر: 63520
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام