رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان:
شهرهای نارنجی گلستان افزایش یافت/ بستری 254 بیمار کرونایی در مراکز درمانی

https://img9.irna.ir/d/r2/2020/05/26/4/157145144.jpg

فاضل با بیان اینکه 2 شهر گرگان و کردکوی در وضعیت نارنجی قرار دارند گفت: اگر مردم در آستانه سال نو رعایت کنند وضعیت ثبات نسبی در استان حفظ خواهد شد.

به گزارش گلستان فردا، عبدالرضا فاضل ظهر امروز در ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا در گلستان اظهار کرد: درحال حاضر شهرستان های گرگان وکردکوی در وضعیت نارنجی و مابقی شهرهای استان در وضعیت زرد و آبی قرار دارند.

وی افزود: درحال حاضر254 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند، از این تعداد، 66 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۲۴ بیمار به دستگاه ونتیلاتور وصل اند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه 11مورد کرونای انگلیسی در خراسان رضوی مشاهده شده است، تاکید کرد: به هم استانی های عزیز توصیه کرد از سفر به این استان خوداری کنند.

وی از مردم خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و شرکت نکردن در دورهمی ها، تجمعات و سفر های غیر ضرور از وقوع موج چهارم کرونا در استان جلوگیری کنند.

فاضل درخاتمه بیان کرد:  اگر مردم در آستانه سال نو رعایت کنند وضعیت ثبات نسبی در استان حفظ خواهد شد.

  16 اسفند 1399
بخش : سلامت
کد خبر: 64075
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام