صفحه اصلي > جامعه / فناوري و اطلاعات > کلیه خدمات دفاتر پیشخوان به صورت غیرحضوری ارائه می شود

کلیه خدمات دفاتر پیشخوان به صورت غیرحضوری ارائه می شود


28 تیر 1399. نويسنده: Admin

https://golestan.ict.gov.ir/MediaServer/yX8Lc3ddYZWhw4EaiKOqw4/207016_0_2020_7_600_0_0_jpg_0_0/%da%a9%d9%84%db%8c%d9%87-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%aa%d8%b1-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، با عنایت به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت مراجعین و کاهش ترددهای غیر ضرور در استان، از این پس کلیه ی خدمات مربوط به صدور پروانه، تمدید، تغییرنام، تغییر مکان دفاتر پیشخوان شهری و دفاتر فناوری اطلاعات روستایی به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

متقاضیان محترم می توانند جهت اطلاع از مراحل انجام فرآیند به سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان به آدرس الکترونیکی https://golestan.ict.gov.ir/fa/dafater مراجعه فرمایند.
ضمنا متقاضیانی که پاسخ استعلام مربوط به بانک، بیمه تامین اجتماعی، اماکن، امور مالیاتی را از مراجع مربوطه دریافت کرده اند می بایست با مراجعه به سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان به آدرس الکترونیکی https://golestan.ict.gov.ir/fa/dafater در قسمت بارگزاری پاسخ استعلامات مدارک خود را بارگزاری فرمایند.
لازم بذکر است همکاران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با شماره تلفن 01732480450 داخلی 110 پاسخگوی مشکلات مراجعین محترم می باشند.


بازگشت