مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان خبر داد:
گلستان میزبان سومین دوره لیگ اینترنت اشیاء منطقه شمال و شرق کشور شد

https://golestan.ict.gov.ir/ICTContent/media/image/2019/09/185850_orig.jpeg

مدیرکل ICT استان از میزبانی گلستان در سومین دوره لیگ اینترنت اشیاء منطقه شمال و شرق کشور در آبان ماه خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با اعلام میزبانی سومین دوره لیگ اینترنت اشیاء در گلستان گفت: لیگ اینترنت اشیاء از مهمترین رویدادهای کشور است که از سه سال گذشته در کشور آغاز شده و با پیگیری های بعمل آمده برای اولین بار در کشور مسابقات شمال و شرق کشور در یک استان و به میزبانی استان گلستان برگزار می گردد.

محمد احمدی این لیگ را ترکیبی از آموزش و رقابت دانست و گفت: در این لیگ تیم‌های فعال و توانمند در مناطق مختلف کشور که در زمینه هوشمندسازی کار می‌کنند، شناسایی شده و فرصتی به دست می آورند تا در سطح منطقه‌ای ارزیابی شوند.
وی ادامه داد: در انتها نیز ۳ تیم برتر در سطح منطقه معرفی می شوند که می توانند در فینال رویداد، مقابل سرمایه‌گذارها توانمندی تیم و قدرت ایده‌های خوب خود را ارایه بدهند.

  11 شهریور 1398
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 62708
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام