سی و ششمین رویداد همفکر گرگان به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان برگزار می شود

سی و ششمین رویداد همفکر گرگان روز چهارشنبه 17 مهرماه ساعت 15 به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان برگزار می گردد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمدرضا کاشانی مدیر روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از برگزاری سی و ششمین رویداد همفکر به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد.
وی در توضیح این رویداد گفت: همفکر، فرصتی است برای کارآفرینان، برنامه ‌نویسان، طراحان گرافیک، علاقه‌مندان به شروع یک استارت‌آپ جدید و سرمایه‌گذاران تا به شبکه‌سازی، تبادل‌نظر و یادگیری بپردازند و ضمن آشنایی با افراد و آگاهی از تخصص‌ها، اقدام به جذب هم‌تیمی یا نیروی کار کنند.
وی در انتها اضافه کرد: علاقمندان جهت شرکت در این رویداد می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی رویداد و ثبت نام به صورت رایگان در این دوره شرکت نموده و به‌واسطه مصاحبت با افرادی که راه پرفرازونشیب کارآفرینی و راه‌اندازی یک استارت‌آپ یا کسب‌ و کار را طی نموده‌اند، با چالش‌ها، فرصت‌ها، تجربیات و دستاوردهای آنان آشنا شوند.

  15 مهر 1398
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 62821
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام