مدیر کل پست گلستان:
فعال شدن سایت خرید در اداره پست گلستان

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مدیر کل پست گلستان گفت : برای رفاه شهروندان و همچنین ارتقا فرهنگ تجارت الکترونیک سایتی با نام خرید به خرید ویژه اداره پست را در استان راه اندازی کردیم.فعال شدن سایت خرید در اداره پست گلستان

جلالی افزود : حذف واسطه ، سود پائین و تسهیل در رفت و آمد از مزایای فعال شدن این سایت است.

مدیرکل پست گلستان همچنین خبر داد : شهروندان گلستان در خرید و فروش انواع کالا در فضای مجازی غیر رسمی پس از تهران و گیلان رتبه سوم را در کشور دارند.

مهرداد جلالی ادامه داد : گلستان ظرفیت بسیار بالایی برای تجارت الکترونیک در فضای مجازی رسمی از طریق فروشگاه های مجازی دارای مجوز دارد که باید تلاش کنیم با ارائه آموزش‌های کسب و کار و تجارت الکترونیک و پشتیبانی سخت افزاری از آن، سهم استان را در این حوزه افزایش دهیم.

وی اما ؛ سهم تولیدکنندگان بخش های گوناگون گلستان از تجارت الکترونیک و فروش محصولات در فضای مجازی رسمی را پایین دانست و افزود : پارسال ۹ هزار و ۳۰۰مرسوله در قالب تجارت الکترونیک از این استان ارسال و ۷۳ هزار مرسوله وارد گلستان  شد.

جلالی ادامه داد: زیرساخت های توسعه تجارت الکترونیک در گلستان فراهم است و  استفاده از آن می تواند منجر به توسعه کسب و کار و ایجاد درآمد و اشتغال در استان  شود.

  29 اردیبهشت 1399
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63446
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام