استاندار گلستان:
واگذاری خدمات دستگاههای اجرائی به دفاتر پیشخوان تسریع شود

استاندار گلستان بر تسریع در واگذاری خدمات دستگاههای اجرائی به دفاتر پیشخوان دولت شهری و ICT روستایی تاکید کرد.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس صبح امروز شنبه 7 تیر در کارگروه دفاتر پیشخوان دولت، افزود: از وظایف اصلی دفاتر پیشخوان و ICT روستایی ارائه بخشی از خدمات سازمان های دولتی در تمامی نقاط شهری و روستایی است که باعث تسهیل و تسریع خدمات به مردم شده و دسترسی راحت تر مردم به خدمات را مهیا ساخته است.
وی افزود: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله اجتماعی می بایست واگذاری خدمات شناسه دار به دفاتر با سرعت بیشتری صورت پذیرد.
در ادامه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان افزود: در حال حاضر 162 دفتر پیشخوان دولت و بالغ بر 336 دفتر ICT روستایی به ارائه خدمات به مردم استان می پردازند که از مزاياي دفاتر مزبور سهولت دسترسي مردم به خدمات دستگاههاي اجرايي و صرفه جويي در انرژي و زمان شهروندان و در نتيجه افزايش رضايتمندي مردم را خواهد بود.
در این جلسه در خصوص مصوبه شماره 3 جلسه 289 مورخ 97/12/19 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و آخرین وضعیت ايجاد دفاتر جديد، نحوه نقل و انتقال، جابجایی دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی استان  بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

  7 تیر 1399
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63543
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام