در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد گرگان و اداره‌کل ICT گلستان:
ارتقاء دانشگاه ها به نسل چهارم با فناوری اطلاعات میسر است

ارتقاء دانشگاه ها به نسل چهارم با فناوری اطلاعات میسر است

تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی گلستان به امضا رسید.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در خصوص این تفاهم‌نامه اعلام داشت: این تفاهم نامه در راستای بهره‌گیری از توان تخصصی، علمی، آموزشی و پژوهشی متقابل در امر توسعه علمی و تحقیقاتی برای رسیدن به اهداف سند چشم‌انداز و بهره‌مندی مستمر و نظام‌مند از خرد جمعی طرفین می باشد.
وی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه از این پس اداره کل و دانشگاه موظف می شوند زمینه رشد و توسعه فعالیت‌های استارتاپی استان را در حوزه IT و ICT افزایش دهند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم گامی در پیشرفت و ارتقاء سطح علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های حوزه ی ICT و همچنین توسعه اقتصاد دیجیتال در استان برداریم.
در ادامه سیدعلی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی طبق سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها، در مرحله تبدیل شدن به دانشگاه نسل چهارم است و در این نسل از دانشگاه‌ها بحث فناوری و نوآوری، یکی از مهم‌ترین ارکان دانشگاه است که به اشتغال‌زایی و کارآفرینی می‌انجامد.
وی افزود: یکی از راه‌های برون رفت و رسیدن به اهداف دانشگاه نسل سوم و چهارم استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات است.

  9 تیر 1399
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63555
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام