مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان:
کاهش 90 درصدی زمان پاسخگویی به شکایات سامانه 195

کاهش 90 درصدی زمان پاسخگویی به شکایات سامانه 195

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از پاسخگویی به بیش از 500 مورد شکایات مردمی در سه ماه اخیر خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه 195 در سه ماهه دوم سال جاری بیش از 500 مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تلفن ثابت، تشعشعات، ارزش افزوده و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه 195 تعداد 270 مورد در حوزه اینترنت، 80 مورد تلفن ثابت، 90 مورد تلفن همراه، سه مورد خدمات پستی، یک مورد تشعشعات دکل های مخابراتی، 12 مورد دفاتر پیشخوان و یک مورد خدمات ارزش افزوده می باشد که به تمامی شکایات رسیدگی شده است.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان ادامه داد: در سال 97 میانگین مدت زمان پاسخگویی به شکایات 9 روز کاری بوده است که این زمان در سال 98 به 5 روزکاری و امسال به سه دهم روزکاری رسیده است.
وی در خصوص سامانه 195 اضافه کرد: سامانه 195 سامانه¬ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن 195 و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.

  19 شهریور 1399
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63756
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام