مدیرکل کمیته امداد گلستان عنوان کرد:
تخصیص 2 میلیارد تومان برای خرید تبلت دانش آموزان

حمایت کمیته امداد از ۱۱۲۰ دانشجوی گلستانی در مقاطع مختلف

 به گزارش گلستان فردا، عیسی بابایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال جاری تاکنون به هزار و ۳۰ نفر از دانشجویان و طلاب علوم دینی مبلغ ۶۴۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۴۴۵ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان در ۱۰ ماهه امسال از کمک هزینه تحصیلی به مبلغ دو میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، پنج هزار و ۷۵۰ مددجوی گلستانی با تخصیص اعتبار ۳۴۴ میلیون تومان از کلاس های آموزش خانواده به صورت حضوری و مجازی ویژه خانواده های تحت حمایت بهره مند شده اند.

بابایی گفت: این نهاد با ارائه خدمات فرهنگی در زمینه اعزام مددجویان به اردوهای آموزشی- تربیتی و زیارتی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه به دانشجویان و دانش آموزان، آموزش خانواده، در ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی به مددجویان فعالیت می کند.

  7 بهمن 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63884
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام