۲۲ مرکز نیکوکاری کمیته امداد استان گلستان افتتاح شد

https://static1.mojnews.com/thumbnail/nlsldcgwY5ii/b3KyLJtobNa7mxZapfED8JOntVHTpFuUbWspqcFByNkcHNRUCrFsz0kM90mnzV49H9KandiKg2ugPzrLJCrgIvRdDAclfalbYsHoagkScps,/%D9%85%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B2+%D9%86%DB%8C%DA%A9%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر متمرکز ۲۲ مرکز نیکوکاری کمیته امداد استان گلستان به طور متمرکز افتتاح شد.

به گزارش گلستان فردا، عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهارکرد: ۲۲ مرکز نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان و محرومان به مناسبت۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر افتتاح شد.
وی با توجه به افتتاح مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان در دهه فجر سالجاری افزود:  ۲ مرکز نیکوکاری با رویکرد اشتغال ، یک مرکز با ارائه خدمات مشاوره ومددکاری ، یک مرکز تخصصی خدمات مسکن ، ۲ مرکز دانشگاهی ، یک مرکز تخصصی درمانی و ۱۵ مرکز نیز با محوریت محلات و مساجد در این مراسم به صورت متمرکز بهره برداری شد.
بابایی با اشاره به فعالیت ۲۶۲ مرکز نیکوکاری در سراسر استان،خاطر نشان کرد: مراکز نیکوکاری در ۱۰ ماهه سال جاری تاکنون با کمک و همراهی خیران و مردم نوعدوست توانست بیش از ۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مشارکت نقدی و غیر نقدی برای کمک به نیازمندان را جمع آوری کند.
وی مراکز نیکوکاری را حلقه اتصال نیکوکاران با نیازمندان و مددجویان کمیته امداد دانست و افزود: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم و تسریع در رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله‌ها اقدام به راه اندازی  این مراکز کرده است.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به رویکرد برون سپاری خدمات این نهاد به مردم تصریح کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان بازوی کمیته امداد در تسریع کمک به نیازمندان باهدف رفع فقر و محرومیت مستضعفان، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌دهند.

  20 بهمن 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63981
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام