صفحه اصلي > فناوري و اطلاعات > وسعه کمی و کیفی ارائه خدمات به مشتریان

وسعه کمی و کیفی ارائه خدمات به مشتریان


28 اسفند 1398. نويسنده: Admin

درجلسه شورای اداری که در آخرین روزکاری سال 98 در مخابرات برگزار شد ، عملکرد مخابرات منطقه گلستان در سالی که گذشت، تشریح گردید.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، در این جلسه که به دلیل شیوع ویروس کرونا بصورت ویدئو کنفرانس به ریاست مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان  وحضور معاون ، مدیران و روسای ادارات مخابرات شهرستانها و ستاد برگزار شد عملکرد مخابرات درسال 98 ، موفقیت آمیز عنوان شد.  
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اتفاقات فراوان سال 98 گفت: سال سختی را گذراندیم ولی همت و پشتکار همکاران موجب شد توفیقاتی را کسب نماییم که مدیون زحمات تمام همکاران است.
وی با توضیح این مطلب که فعالیتهای مخابرا ت در بخشهای فنی خوب بوده افزود: در  توسعه شبکه ثابت و همرا ه ، 297 پروژه  با اعتباری  بالغ بر 330 میلیاردریال به بهره برداری رسیده است .
وی از توسعه شبکه کابل و فیبرنوری در سراسر استان خبر داد و گفت: فاز8 توسعه شبکه همراه در سال 98 آغازبه کار کرده و درسال 99 ادامه خواهد یافت که موجب پایداری و ارتباطات باکیفیت تلفن همراه در استان و کسب رتبه برتر در شاخص بهینه سازی شبکه ارتباطات سیار در کشورگردیده است.
مهندس غلامعلی شهمرادی با تاکید بر عملکرد موفق تمامی حوزه ها ، از کسب رتبه های برتر درارزیابی بخشهای مختلف در بین مخابرات مناطق کشور توسط مخابرات منطقه گلستان خبر داد و افزود: از تمامی همکاران به ویژه همکارانی که در ادارات مخابرات شهرستانها مشغول فعالیت هستند قدردانی میکنم که بصورت شبانه روزی در راستای اجرای پروژه ها تلاش میکنند.
وی با اشاره به عملکرد ارزشمند مخابرات در زمان انتخابات گفت: جزء استانهایی بودیم که تمامی شعب اخذ آرا ، آنلاین بوده و کیفیت ارتباطات بصورت پایدار برقرار بوده است.
مدیر مخابرات منطقه گلستان سرعت عمل در ارائه خدمات و اجرای فرآیندهای کاری و جاری همچنین اولویت بندی فعالیت ها را خواستار شد و گفت : از نکاتی که نباید از آن غافل شد تمرکز بر فعالیت ها و اهداف مد نظر است .
مهندس غلامعلی شهمرادی با اشاره به اهداف در نظر گرفته شده در سال 98 که بر 5 شاخص استوار بود و تاکید بر تداوم و استمرار آن در سال 99، از همکاران خواست با شعار ،"توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات به مشتریان "، در سال جدید فعالیت خود را آغاز نموده و با مدیریت زمان و تمرکز بر این هدف ، همگرا و همدل ، سالی سرشار از موفقیت را پشت سر بگذاریم.
وی در پایان به همه مدیران  و روسا توصیه کرد از فرصت خدمت رسانی نهایت استفاده را ببرند و این فرصت پیش آمده را مغتنم بدانند و از آن برای جلب رضایت خداوند و خدمت گذاری به مردم بهره ببرند.


بازگشت