صفحه اصلي > فناوري و اطلاعات > شهروندان تخلفات دفتر پیشخوان خدمات دولت را به 195 گزارش کنند
شهروندان تخلفات دفتر پیشخوان خدمات دولت را به 195 گزارش کنند1 اردیبهشت 1399. نويسنده: Admin |
محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناری اطلاعات گلستان از هم استانی ها خواست با تماس با سامانه رایگان 195تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان را گزارش کنند.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت:شهروندان در صورت مشاهده تخلف در دفتر پیشخوان خدمات دولت سریعا با تماس با سامانه 195 تخلف مورد نظر را گزارش نمایند.
وی تصریح کرد: در روزهای اخیر موضوعاتی همچون احراز هویت کد بورسی، خدمات سیم کارت و ... منجر به افزایش مراجعات مردم به دفاتر شده است به صورتی که در برخی دفاتر شاهد برخی تخلفات از جمله اخذ هزینه بالاتر و موارد دیگر بودیم که با تماس مردم با سامانه 195 توانستیم بخش عمده ای از این تخلفات را رسیدگی کنیم. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اشاره به رعایت حقوق شهروندی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، تصریح کرد: با هدف مقابله با ویروس کرونا دفاتر موظف شده اند موارد ضروری از جمله حفظ فاصله مجاز، جلوگیری از تجمع افراد در دفتر و ... را برای حفظ سلامتی مراجعه کنندگان و خود رعایت نمایند. لذا در صورتی که این موارد رعایت نگردد با دفاتر برخورد خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه شهروندان تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت را به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش کنند، ادامه داد: شهروندان میتوانند زمان مواجهه با تخلفات دفاتر خدمات پیشخوان دولت باسامانه رایگان 195 تماس بگیرند. رئیس کمیته استانی تخلفات دفاتر پیشخوان دولت، همچنین با اشاره به ثبت گزارشهای مردمی و پاسخگویی به شکایتهای کاربران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنا به شرایط و ضوابط رسیدگی به تخلفات و اعمال مقررات دفاتر، گزارش ها و شکایت های دریافتی، پس از بررسی در کمیته استانی یا کشوری بررسی تخلفات، مشمول جریمه مالی، امتیاز منفی، تعلیق فعالیت یا لغو پروانه می شود. بازگشت |