صفحه اصلي > فناوري و اطلاعات > برخورد جدی در انتظار دفاتر پیشخوان خدمات دولت متخلف

برخورد جدی در انتظار دفاتر پیشخوان خدمات دولت متخلف


9 اردیبهشت 1399. نويسنده: Admin

https://golestan.ict.gov.ir/MediaServer/K8STcyALp4zdCb1u2et5S5/202096_0_2020_4_600_0_0_jpg_0_0/%d8%a8%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%ac%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%aa%d8%b1-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%ae%d9%84%d9%81.jpg

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از برگزاری هفتمین جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سید حامد قدس علوی معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اعلام این خبر اظهار داشت: هفتمین جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور بررسی کیفیت ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات مردمی برگزار شد.
وی با اشاره به تخلفات و شکایات واصله گفت: از عمده تخلفات مورد بحث در جلسه مذکور عدم رعایت موارد قانونی از جمله ثبت نام سیم کارت بدون دریافت مدارک احراز هویت، ارائه خدمات در خارج از محل دفترپیشخوان، عدم همکاری با بازرسان سازمان، عدم حضور دارنده پروانه در دفتر، عدم نصب تعرفه های ادارات خدمت دهنده، عدم رعایت سقف تعرفه خدمات تائیدیه تحصیلی و ارائه خدمت همراه اول خارج از محل اصلی دفتر پیشخوان بوده است که با آنها برخورد قانونی صورت گرفت.
معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تاکید کرد: برخورد قانونی انجام شده با تخلفات مذکور ابتدا با بررسی موضوعی و جمعی و پس از تجمیع نظرات و اخذ آرای اعضای کمیته و مطابق قوانین و مقررات مربوطه صورت می پذیرد و ممکن است منجر به اخطار، پرداخت خسارت، پلمپ و حتی پیشنهاد لغو پروانه شود.
سید حامد قدس علوی با اشاره به مشکلات موجود در دفاتر تاکید کرد: متاسفانه وجود برخی نواقص و نارسایی ها بر مشکلات این دفاتر دامن زده و برخی خدمات ارائه شده نیز در نوع خود زمینه ساز برخی تخلفات شده اند که این موارد مورد توجه ناظران و بازرسان ما قرار گرفته است.

بازگشت