رئیس کل دادگستری گلستان:
کاهش 6 درصدی سرقت در استان/شناسایی اموال مجرمان مواد مخدر

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مجموعه اقدامات قضایی و انتظامی شامل برخورد قاطع با سارقان ، افزایش شناسایی و دستگیری سارقان و  رویه واحد شعب اجرای احکام کیفری حوزه های قضایی استان از جمله تلاش هایی است که خروجی آن ، کاهش 6 درصدی  سرقت در استان بدنبال داشته است.

به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابی در جلسه ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار اظهار کرد: در کنار اقدامات سختگیرانه قانونی به مجرمان به ویژه سارقان ، بازاجتماعی شدن مجرمان را هم دنبال می کنیم و به همین منظور پیگیر فعال تر شدن مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هستیم تا با بسترسازی برای اشتغال و توانمندسازی محکومان ، از بازگشت دوباره آنان به زندان و ارتکاب جرم ، جلوگیری کنیم.

آسیابی از تلاش برای پایش محکومان سرقت پس از گذراندن دوره محکومیت و آزادی هم خبر داد و گفت: در قالب این طرح ، اطلاعات محکومان آزاد شده سرقت ناشی از پایان محکومیت بعد از آزادی جهت انجام تدابیر پیشگیرانه به ضابطین قضایی اعلام می شود .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: بالا بردن هزینه جرم راهکار جدی است و باید با کمک دستگاه قضایی و انتظامی دنبال کنیم.

سید علی مهاجر، افزود:در بخش موادمخدر اقدامات خوبی را در شورای تامین برای شناسایی اموال مجرمان به ویژه در حوزه موادمخدر دست اقدام داریم.

  23 خرداد 1402
بخش : خبرها / گرگان / جامعه
کد خبر: 69434
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام