مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات گلستان به همراه مدیر مخابرات منطقه گلستان از مرکز پاسخگویی 2020 در گرگان بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، احمدی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات گلستان به همراه شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان امروز از مرکز پاسخگویی 2020 در گرگان بازدید کردند.
در این بازدید از زحمات شبانه روزی پرسنل مرکز تماس 2020 مرکز مخابرات تشکر و قدردانی شد.
حمزه قاسمی، رییس اداره خدمات پس از فروش مخابرات گلستان در خصوص شرایط و نحوه پاسخگویی و سختی کار پرسنل این مرکز تماس اظهار کرد: در شرایطی که تمامی مشترکین مخابرات در قرنطینه خانگی به سر می بردند تماسهای ورودی این مرکز به شدت بالا رفت ولی کیفت از آن کاسته نشد و این پرسنل تمام تلاش خود را برای پاسخگویی مطلوب به مشترکین انجام دادند.
در ادامه صیدا کریمی، مدیر عامل شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس و پیمانکار مرکز تماس 2020 مخابرات گلستان ضمن خوش آمد گویی به مدیران حوزه فناوری گلستان گفت: در روزهایی که تمامی هموطنان در قرنطینه ویروس منحوس کرونا به سر میبردند پرسنل این مرکز تماس تلاش خود را برای ارائه خدمات و پاسخگویی به بهترین نحو به مشترکین به کار گرفتند.
وی افزود: در این مرکز تماس به طور میانگین روزانه 3000 تماس پشتیبانی شد در حالیکه در روزهایی عادی تماس های ورودی این مرکز به میانگین 1000 عدد میرسید.
در پایان از عملکرد مرکز تماس 2020 و پرسنل زحمت کش آن اعلام رضایت و به پاس زحمات آنان هدیه ای به سوپروایزر این مرکز تماس (خانم زرافشان) تقدیم شد.
بازگشت
|