به مناسبت هفته ارتباطات؛
بازدید مدیران حوزه فناوری استان از مرکز تماس 2020 مخابرات گلستان

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات گلستان به همراه مدیر مخابرات منطقه گلستان از مرکز پاسخگویی 2020 در گرگان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، احمدی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات گلستان به همراه شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان امروز از مرکز پاسخگویی 2020 در گرگان بازدید کردند.

در این بازدید از زحمات شبانه روزی پرسنل مرکز تماس 2020 مرکز مخابرات تشکر و قدردانی شد.


حمزه قاسمی، رییس اداره خدمات پس از فروش مخابرات گلستان در خصوص شرایط و نحوه پاسخگویی و سختی کار پرسنل این مرکز تماس اظهار کرد: در شرایطی که تمامی مشترکین مخابرات در قرنطینه خانگی به سر می بردند تماسهای ورودی این مرکز به شدت بالا رفت ولی کیفت از آن کاسته نشد و این پرسنل تمام تلاش خود را برای پاسخگویی مطلوب به مشترکین انجام دادند.

در ادامه صیدا کریمی، مدیر عامل شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس و پیمانکار مرکز تماس 2020 مخابرات گلستان ضمن خوش آمد گویی به مدیران حوزه فناوری گلستان گفت: در روزهایی که تمامی هموطنان در قرنطینه ویروس منحوس کرونا به سر میبردند پرسنل این مرکز تماس تلاش خود را برای ارائه خدمات و پاسخگویی به بهترین نحو  به مشترکین به کار گرفتند.

وی افزود: در این مرکز تماس به طور میانگین روزانه 3000 تماس  پشتیبانی شد در حالیکه در روزهایی عادی تماس های ورودی این مرکز به میانگین 1000 عدد میرسید.

در پایان از عملکرد مرکز تماس 2020 و پرسنل زحمت کش آن اعلام رضایت و به پاس زحمات آنان هدیه ای به سوپروایزر این مرکز تماس (خانم زرافشان) تقدیم شد.

  21 اردیبهشت 1399
بخش : خبرها / فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63422
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام