صفحه اصلي > جامعه > مخابرات منطقه گلستان در رسیدگی به شکایات مردمی(سامانه 195) رتبه اول کشوری را کسب کرد
مخابرات منطقه گلستان در رسیدگی به شکایات مردمی(سامانه 195) رتبه اول کشوری را کسب کرد21 خرداد 1398. نويسنده: admin1 |
مخابرات منطقه گلستان در سنجش میانگین مدت زمان پاسخگویی شکایات ( AHT ) سامانه 195 با کسب امتیاز 0.81 حائز رتبه اول کشوری شد . به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایتهای مردمی در حوزههای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راهاندازی شده است. نظر به حساسیت واهمیت در جلب حداکثری رضایت مشتریان وپیگیری وپاسخگویی به شکایات سامانه 195 در حوزه مدیریت منطقه گلستان تحت نظر مستقیم مدیریت دفترمدیر منطقه صورت می پذیرد. همچنین شکایات سامانه فوق توسط مدیریت منطقه گلستان ومعاونت حقوقی تنظیم مقررات مخابرات ایران ومنطقه شمال شرقی سازمان تنظیم مقررات به طور مستقیم رصد می گردد . قابل ذکر است کاربران سرویسهای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی میتوانند با مراجعه به سایت bazrasi.tci.ir ویا سایت https://195.cra.ir، تماس با تلفن گویای 195و یا صندوق پستی 195-16315، شکایتهای خود را از سرویسهای مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند. بازگشت |