مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان: ظرفیت رسانه ها برای توسعه و رونق استان را نباید نادیده گرفت

ظرفیت رسانه ها برای توسعه و رونق استان را نباید نادیده گرفت

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: ظرفیت رسانه ها برای توسعه و رونق این استان را نباید نادیده گرفت بلکه به درستی باید از این ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گلستان؛ حجت اله خلیل زاده در نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان اظهار داشت: رسانه های ارتباط جمعی در رفع مسائل و مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان به منظور جذب سرمایه گذار و رونق واحدهای تولیدی نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی افزود: اطلاع رسانی صحیح و ارتباط صحیح و سازنده با رسانه های فعال در استان می تواند در معرفی دستاوردها و فعالیت های این شرکت موثر باشد.

وی اضافه کرد: انتشار اخیار نادرست و غیرواقعی در شبکه های مجازی نه تنها کمکی به توسعه استان نمی کند بلکه انتظار این اخبار، مانعی برای رسیدن به توسعه نیز است که حاصلی جز ناامیدی و دسلرد کردن آحاد جامعه ندارد.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز گلستان نیز در این نشست گفت: صدا و سیما برنامه های خود را برای حمایت از اقدامات و فعالیت های انجام شده دستگاههای اجرایی استان به عمل می آورد.

پایین محلی افزود: رسانه ملی تلاش می کند به خصوص در ایام گرامیداشت دهه فجر فرصت خوبی را برای دستگاههای اجرایی به منظور بیان فعالیت ها و دستاوردهای خود به مردم فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بخشی از فضای عمومی با فعالیت های شرکت شهرک های صنعتی آشنا نیستند ادامه داد: اولین بحثی که با شنیدن نام شهرک های صنعتی شنیده می شود آن است که بخش عمده ای از واحدهای تولیدی راکد و تعطیل هستند.

وی افزود: این درحالی است که فعالیت ها و اقدامات شرکت شهرک های صنعتی و گزارشات تولیدی نشان می دهد تعداد زیادی از واحدهای صنعتی با اشتغالزایی بالا در حال فعالیت هستند.

وی گفت: شرکت شهرک های صنعتی باید با بهره گیری از تمام ظرفیت های خود در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات موثر قدم های اساسی بردارد تا این نگاه فعلی در بخشی از جامعه تغییر و اصلاح شود.

امیرعبداسلام مهیمنی نیز در این نشست ضمن تاکید بر استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی در معرفی دستاوردهای اقتصادی در دهه فجر، برنامه های پیشنهادی ارایه شده در این شورا از جمله معرفی 40 واحد تولید کننده برتر، رونمایی از کتاب کارآفرینان برتر، برپایی تور صنعتی بازدید برای مسوولان روابط عمومی دستگاه ها و رسانه ها و تبلیغاتی محیطی را در جهت ارایه دستاوردها به مردم موثر عنوان کرد.

کرمانی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان نیز در این نشست بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت تمامی رسانه های فعال در استان تاکید کرد و گفت: ایرنا آماده انتشار اخبار و فعالیت های دستگاههای اجراییبرای انعکاس به جامعه است.

23 شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی اترک برای سرمایه گذاری آماده شده که تا پایان شهریور امسال 736 واحد در این بخش ها با سرمایه گذاری هشت هزار و 308 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 13 هزار و 519 نفر به بهره برداری رسید.
واحدهای فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی اترک گلستان 27 درصد در بخش شیمیایی، 25 درصد در حوزه صنایع غذایی و آشامیدنی، 16 درصد در بخش فلزی، 9 درصد سلولزی، هفت درصد در بخش کانی غیرفلزی و بقیه در بخش برق و الکترونیک و نساجی و خدمات فعال هستند

  26 آذر 1397
بخش : اخبار داغ / اقتصادی
کد خبر: 60621
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام