تنها قایقران مدال آور جهانی ایران:
دعوت نشدنم به اردوی تیم ملی دلیلی ندارد

تنها مدال آور قایقرانی ایران در رقابت های جهانی بزرگسالان با اظهار بی اطلاعی از برگزاری اردوی تیم ملی آب های آرام گفت: تمرینات را به صورت انفرادی در استان گلستان انجام می دهم اما دلیل خاصی برای دعوت نشدنم به اردو وجود ندارد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ فدراسیون قایقرانی امروز اسامی ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد که نام عادل مجللی در آن وجود نداشت.
مجللی در گفت و گو با خبرنگار با اظهار بی اطلاعی از برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی و نفرات دعوت شده به این اردو، اظهار کرد: دلیلی برای دعوت نشدنم به این دوره از اردوهای آمادگی وجود ندارد. من نخستین مدال آور قایقرانی ایران در رده بزرگسالان در مسابقات جهانی هستم و حتما برگزارکنندگان این اردو دلیل خاصی برای دعوت نکردنم دارند که باید از خود آنان پرسید.
وی گفت: به عنوان یک ورزشکار حرفه ای در رشته قایقرانی منتظر اردوهای تمرینی فدراسیون نخواهم ماند بلکه با گرفتن برنامه های تمرین از مربی شخصی و رژیم های غذایی خاص، تمرینات مستمری در استان محل زندگی دارم. هم اکنون نیز با الیاس اقلیمی مربی پیشین تیم ملی کار می کنم. اگر بنا باشد پس از این دوره از اردو یک مسابقه انتخابی برای اعزام به رقابت های بین المللی برگزار شود، بدون شک در آن شرکت خواهم کرد.
او با بیان اینکه فدراسیون از گذشته نسبت به برنامه های تمرینی و اختصاصی من آگاه بوده است، گفت: دلایل دعوت نشدن به این دوره از اردو را متوجه نمی شوم چون از گذشته برنامه تمرین اختصاصی داشتم و هیچگاه از تمرینات انفرادی خود کوتاه نخواهم آمد.
مجللی در حالی به اردوی آمادگی قایقرانان آب های آرام در دریاچه آزادی تهران دعوت نشده است که این پاروزن در چند سال گذشته افتخارات فراوانی ایران کسب کرده است. او نخستین پاروزن ایرانی است که توانست مدال برنز رقابت های جهانی در بخش بزرگسالان کسب کند. مجللی همچنین برنز انفرادی بازی های آسیایی 2014 اینچئون را در کارنامه دارد.
اردوی زمستانه قایقرانی آب های آرام از 30 دی ماه تا 20 بهمن در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود. پیمان قوی دل و علی آقامیرزایی از گیلان، امید احمدی از زنجان و احمدرضا طالبیان از اصفهان در بخش کایاک و محمدنبی رضایی و عبدالله مشایخ بخشی از مازندران و شاهو ناصری و زانا ساعدی از کردستان در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند. حسین ملکی سرمربی تیم ملی آبهای آرام مردان هدایت قایقرانان را در این مرحله از اردو برعهده دارد و رحیم برادری سرپرست اردو است.

  29 دی 1397
بخش : اخبار داغ / ورزشی
کد خبر: 60944
مرجع: ایرنا
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام