فرمانده سپاه گلستان: رویکرد سپاه در همه مأموریت‌ها کاملا فرهنگی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان سالم‌سازی فضای فرهنگی را بسیار حیاتی دانست و گفت: ما در سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن با رویکردی کاملا فرهنگی در همه مأموریت‌ها حضور داریم.

به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سردار حسین معروفی در دیدار با مدیرکل ارشاد گلستان اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و امام خمینی(ره) با ایجاد تحولی فرهنگی توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

وی افزود: اکنون دشمنان هم در برابر انقلاب از همان روش امام(ره) استفاده می‌کنند و بنا دارند با راهبردی نرم با انقلاب برخورد کنند.

معروفی با بیان اینکه تبلیغ یک کار هم‌افزاست و همراهی بخشی از جامعه را به همراه دارد، تصریح کرد: کار فرهنگی نوعی تغییر نگرش بوده که این خود از سیره ی پیامبر(ص) است و یک رسالت سنگین برای انقلاب به شمار می رود.

فرمانده سپاه نینوا سالم‌سازی فضای فرهنگی را بسیار حیاتی دانست و تاکید کرد: ما در سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن با رویکردی کاملا فرهنگی در همه مأموریت‌ها حضور داریم.

  24 آذر 1397
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 60598
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام