آیت الله سیدکاظم نورمفیدی:
از نیروهای دلسوز شایسته و خالص در بدنه و امور اجرایی کشور استفاده بیشتری شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: دولت آمریکا با استقلال همراه با عزت و پیشرفت ایران مخالف بوده و چشم دیدن پیشرفت ها و موفقیت های کشورمان را ندارد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار داشت: آمریکا می‌خواهد مثل سال های قبل از انقلاب بر ایران حکومت کند و ما را زیر پرچم و سلطه خود بگیرد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آمریکا با توسعه مبتنی بر تقویت توان داخلی جمهوری اسلامی ایران مخالف است و پیشرفت کشورمان در بخش‌های صنعت هسته ای و قدرت موشکی و دفاعی برای این کشور قابل قبول نیست.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: آنها می‌خواهند ایران برده آمریکا باشد اما ملت ایران تصمیم گرفته در راه حفظ استقلال و توسعه پیشرفت خود تسلیم آمریکا و هیچ کشور دیگری نشود.
آیت الله نورمفیدی همچنین به سفر رییس جمهوری به گلستان اشاره کرد و گفت: در این سفر طرح‌های خوبی مصوب شد که از آن جمله در حوزه ساخت بیمارستان برای مناطق محروم و یا اجرای طرح های زهکشی در زمینه‌های ماندابی و شوره زار استان گلستان است.
امام جمعه گرگان ادامه داد: باید مردم همراه و همکار دولت باشند تا تصمیمات و طرح‌های بزرگ دولت به نتیجه برسد .
آیت الله نورمفیدی همچنین به دولت توصیه کرد از نیروهای دلسوز شایسته و خالص در بدنه و امور اجرایی کشور استفاده بیشتری کند.

  28 دی 1397
بخش : خبرها / سیاسی
کد خبر: 60933
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام